2011. június 27., hétfő

SRBCh,SLOJCh,HRJCh,HJCh, Akil Famal Szitár al Fidda

Szigetvár CAC
2010.07.11. Életem egyik legmeghatározóbb dátuma, hiszen ezen a napon indult el Akil kiállítási karrierje! Így visszagondolva gyorsan elröppent ez az egy év, rengeteg helyen megfordultunk, sok mindent tapasztaltunk, hoztunk jó és hibás döntéseket egyaránt, és végül de nem utolsósorban nagyon sok mindent megtanultunk. És igen, nem szégyellem bevallani, hogy  ez a tanulási folyamat, még most is része az életünknek, és úgy érzem, enélkül nem is tudnánk tovább lépni! Tudom hogy szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hiszen nem csak egy gyönyörű kutyát tudhatunk magunkénak, hanem azt a sok segítséget is, amit csak egy lelkiismeretes tenyésztő tud megadni. No persze azért mi is kaptunk néha "kritikát" Ilitől, de tudtuk, hogy mindez építő jellegű tanács, és nem egyéb!
Szerbia - BOB & BOG II.
Mindezek ellenére nem volt minden egyszerű, és könnyű, hiszen muszáj volt rugalmasnak lenni, új kihívásokkal szembenézni, teljesíteni a vállalt kötelezettségeket, s tűzőn - vízen át kitartani a kitűzött cél mellett. Nem szabad soha, de soha meghátrálni, nem szabad a rosszakarókra hallgatni, és nem szabad hagyni, hogy a rosszindulatú és hozzá nem értő kritikák elvegyék a kiállítási kedvet! Én visszaemlékszem életem első kiállítására, ahova a kis szetterünket vittük, és  bevallom őszintén szívem szerint sírva rohantam volna haza, mert úgy éreztem magam mint egy "kisegér" akire rászálltak a "vércsék" és ízekre szedik! Rettenetes volt, de tanultam  belőle, elsősorban azt, hogy a kiállításokon sajnos sokszor farkastörvények uralkodnak! Persze akadt olyan is aki segítő kezet nyújtott, sosem fogom elfelejteni Ardeleán Áginak életünk második kiállításán, azt a kedvességet amit Tőle kaptunk! Persze mára már (nagyjából) megedződtünk, és megtanultunk ezekkel a dolgokkal együtt élni. Ezt a pár sor kitérőt a leendő kiállítóknak szántam bíztatásul, hogy merjék felvállalni álmaikat!
Nadinnal
Most pedig visszatérve Akilra, büszkén mondhatom, hogy 15 és fél hónaposan megszerezte Szerbiában élete első felnőtt Champion címét így:

AKIL FAMAL SZITÁR AL FIDDA - SERBIAN CHAMPION

s, emelett még sikerült egy BOB, és egy BOG II. cím tulajdonosává is válnia! Fantasztikus hétvége volt, fantasztikus eredményekkel!!
Azóta már résztvettünk a Szigetvár CAC kiállításon is ahol Excellent I., és CAC eredményeket sikerült elérni!
S most majdem egy év elteltével az első kiállítás óta, a hétvégén ismét Gödöllőé a főszerep, ezé a számomra meghatározó, és különleges helyé, ahol 2010. 07.11-én kezdetét vette valami, talán egy igaz álom megvalósulása, melyre annyi évet kellett várnunk, s amely végül leírhatatlan magasságokba repített minket!!!  Köszönjük!!!



"A dicsőséges szekrénytető"

Vízparton

Bírálat előtt

OK, én lépek!!



2 megjegyzés:

  1. Akil gyönyörű! Gratulálunk a szép eredményekért, sok sikert és kitartást a jövőben is! Büszkék vagyunk rá, hogy ilyen sikeres testvérünk van! Nekem különösen tetszik a feje és a szép, ápolt bundája! Sok munkátok van benne, de megérte!

    VálaszTörlés
  2. Ismételten gratulálok a sok-sok szép eredményhez, a kitartáshoz ...
    És kívánom, hogy az a szekrénytető ne legyen elég a sok serlegnek, amit még nyertek!!!!

    VálaszTörlés