2011. március 8., kedd

2011. 03 .05-06. CACIB Zagreb

A hétvégén Horvátországban jártunk, Zágráb-ban, egy 2 napos CACIB kiállításon. Akilt természetesen szombatra és vasárnapra is  neveztük Junior osztályban, ahol mindkét nap sikerült BEST JUNIOR és JUNIOR BOB címet elérnie. Nagyon büszkék vagyunk rá, és gratulálunk Neki!!
A kiállításról most nem írok részletes beszámolót, mert úgy érzem elég uncsi lenne, hiszen most semmi olyan fontos konkrétum nem történt, amiről érdemes lenne részleteket is közölni. Bááár, vasárnap volt egy-két érdekes "kirohanás" a ringből, de szerencsére ez nem velünk történt! Viszont a város (már amennyit láttunk belőle) engem magával ragadott! A belváros egyszerűen gyönyörű! Nekem Győr jutott eszembe, ott szoktam ezt a megmagyarázhatatlan hangulatot érezni. Szeretem ahogy az emberek plédekbe burkolózva ülnek a kávézók teraszán, és forró italt kortyolgatva beszélik meg napi dolgaikat.
Szerencsére mi is találtunk egy gyönyörű, hangulatos kis éttermet, ahol mennyei vacsorát kaptunk, fejedelmi kiszolgálással! Tökéletes volt! És persze jártunk egy mesés cukrászdában is, ahol finomabbnál finomabb édességek sorakoztak egymás mellett, vásárlásra csábítva minket, amit persze meg is tettünk!

Nadin & Akil
Én nagyon jól éreztem magam ebben a városban, csak azt sajnálom, hogy  ilyen keveset láthattam  belőle, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan újra fel fogom keresni Zágrábot, mert szerintem egyszerűen kihagyhatatlan!!


Akil portré

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése