2011. január 16., vasárnap

2011. 01.15-16. CACIB Ljubljana & CLUB SPECIAL SHOW

Bevallom nagyon nehéz helyzetben vagyok, mivel egy fergeteges kiállításról kéne élménybeszámolót írnom, de hát hogyan írhat az ember hitelesen olyan dologról, amit nem látott, nem tapasztalt, vagyis ahol nem volt jelen? Szerintem sehogy!
Ez a kiállítás most úgy alakult, hogy mi Nadinnal itthonról követtük nyomon az eseményeket, azt persze nem  mondhatom hogy ez kevesebb izgalommal járt, mintha ott lettünk volna, sőt!
Hiszen más amikor az ember a saját benyomásaira, érzéseire támaszkodhat, és nem egy-egy rövid kis tényközlésre! Számomra ez a hétvége ólomlábakon telt el, hiszen rettenetes várni, és várni a híreket!! Igaz, mikor megérkeznek a várva várt, (vagy még inkább a nem is várt) információk, akkor az ember képes elfelejteni, minden addigi várakozás gyötrelmét!! Igaz ezekben az órákban "nem voltam egyedül", hiszen lélekben én is a ring szélén álltam, és drukkoltam Akilnak és Trikszynek, hogy mutassák meg mindenkinek, hogy számukra határ csak a csillagos ég! Nagyon bíztam bennük!! És elárulom nem csak én!! Hiszen Velem voltak a barátok, akik ugyanúgy végigizgulták ezt a hétvégét, mint én magam! Köszönöm a Patai családnak is, a sok-sok bíztatást, az órákig tartó beszélgetéseket, ahol együtt izgultunk, reménykedtünk egy-egy jó hírben! Tudom, hogy Nektek ugyan olyan nehéz, és boldog volt ez a hétvége mint nekem!

És most az EREDMÉNYEK / RESULTS, amelyek önmagukért beszélnek:

AKIL FAMAL SZITÁR AL FIDDA

2011.01.15. CACIB LJUBLJANA
JUNIOR CLASS EXCELLENT II. !!!!

2011.01.15. CLUB SPECIAL SHOW
JUNIOR CLASS EXCELLENT I.
SLOVENIAN JUNIOR CLUB WINNER !!!!
BEST IN SHOW II. !!!!!

2011.01.16. CACIB LJUBLJANA
JUNIOR CLASS EXCELLENT I. !!!!
JUNIOR BOB
BEST OF BREED (10 and a half months), (Competition: 11 dogs) !!!
CRUFTS 2012 QUALIFICATION

Azt hiszem ezekhez az eredményekhez nem kell kommentet fűznöm! Joggal mondhatom, hogy Akil túlszárnyalta legmerészebb álmainkat is!!!
De elárulom azt is, hogy ezekhez az eredményekhez, valódi csapatmunka szükséges!! Enélkül mindez nem lehetséges! Elsősorban kell egy lelkiismeretes tenyésztő, aki a megszerzett tudására, és tapasztalataira hagyatkozva a lehető legjobb alom születésére törekszik. Majd természetesen szükséges egy jó kutya, remek genetikai háttérrel, kell egy szerető család, akik vállalják a kiállításokkal járó kötelezettségeket, továbbá egy szakképzett kutyakozmetikus, aki szívvel - lélekkel készíti fel a rábízott kutyát a kiállításokra, és végül, de nem utolsó sorban egy profi handler. Hát ez a mi kis csapatunk, és én úgy érzem minden téren megtaláltuk a tökéletest!
Egy pár sor erejéig, még külön szeretnék köszönetet mondani Tóth Trikszynek, aki már többször is bebizonyította, hogy méltó a bizalmunkra, és ezúton kívánom, hogy Akillal együtt szárnyaljanak a siker útján, és semmi, és senki ne szabjon határt álmaiknak! KÖSZÖNÖM!!!




3 megjegyzés:

  1. Ugyan ezt leírtam neked skypon Reni, de muszáj itt is leírnom!
    Ahogy olvasom , folyik a könnyem! Soha, de soha nem gondoltam volna, hogy ez ekkora öröm!
    köszönöm Nektek ezt a csodálatos hétvégét!
    Ezekért a napokért tudom, hogy megéri! :))))
    Puszi Ili Laci és a testvérek!
    Büszkék vagyunk rátok!

    VálaszTörlés
  2. GRATULÁLUNK!!!!

    Tomi & tesótok Zazi :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm Nektek!!

    VálaszTörlés