2011. január 6., csütörtök

Fagyos hétköznapok...

Az ünnepek elmúltával, ismét beköszöntenek, a hideg, fázós hétköznapok. Bár szerintem, ezt, csak mi érezzük így, hiszen Akilnak végül is mindegy, hogy hétköznap, vagy hétvége, évvége vagy éveleje, az Ő megszokott kis élet ritmusa ugyanabban a mederben folyik tovább, egy kis játék, pár finom falat, és persze az elmaradhatatlan napi csínytevés! Bevallom őszintén, én nem bánnám, ha a kutyák is tehetnének újévi fogadalmat, pl., hogy többé nem lopkodom el a kerti cipőket, nem rágom szét az Adventi koszorú kellékeit, vagy nem lopom el, és cincálom szét, anya újonnan vásárolt meleg kesztyűjét....stb! De, hát sajnos ez nem így működik! Tudom, hogy továbbra is minden a régi marad ezen a téren, de szerencsére az embernek (már akinek) van egy remek tulajdonsága, ez pedig az alkalmazkodó képesség!! Én úgy gondolom e tulajdonság hiányában, senki ne tartson Afgán agarat, mert csak kb. 14 év idegeskedés vár rá!

Számomra, és Akil számára az Új Év, új lehetőségek tárháza is! Akil hamarosan megkezdi / folytatja kiállítási karrierjét  Junior osztályban, ahol reményeink szerint csodás eredmények várnak Rá, ellenben a Ránk váró (reméljük boldog) izgalmakkal!
Nekem pedig különböző terveim vannak, melyek idén már megvalósításra kerülnek (reményeim szerint)! Természetesen ezek a hírek olvashatóak lesznek itt a blogban, és bízom benne, hogy csupa jó dologról számolhatok majd be!!
Zárósorként pedig, én ezúton kívánok minden kedves kutyabarátnak Kiállítási Eredményekben Gazdag, Sikeres, és Boldog Új Esztendőt!


3 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy az egekig szárnyaljatok minden téren! Mint barátnak,és mint Akilnak Drágámnak! Ha Ő sikeres én nagyon nagyon büszke vagyok! Így is, hogy gyönyörű egészséges és boldog, de minden tenyésztő álma, hogy a ringben is szárnyaljon a kutyája!Így 2011-es évre nagy-nagy sikereket kívánok!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen!

    VálaszTörlés