2010. augusztus 1., vasárnap

Hétvégi kozmetika

Mivel erre a hétvégére időjárás szempontjából nem ígérkezett szép kilátás, így elhatároztam, hogy a pénteki és a szombati nap a kozmetika jegyében fog eltelni. Úgy gondoltam, hogy Mogyikára is ráfér már egy alapos szépítőkúra, így a pénteki nap az Ő kozmetikázásával tellett. Mogyoróval szerencsére könnyű dolgom van, hiszen Ő már rutinosnak számít, bár még nála is tapasztalok némi remegést a kádban. A szárítás természetesen nem tartozik a kedvenc időtöltése közé, de ezen is hamar túlesünk, aztán jöhet a nyírás, igazítás, körömvágás....stb, és mindezek elkészültével büszkén mutogatja magát mindenkinek, hogy Ő milyen szép lett.

Akil szombaton került sorra, és kozmetika szempontjából kiváncsian vártam ezt a napot, mivel egy új termékcsaládot készültünk kipróbálni, amit Pesten ajánlottak. Természetesen mindenből kaptunk mintát is, és gondoltam most, vagy soha! Hát nem csalódtam! Sőt! Szerintem a képek önmagukért beszélnek!
Akillal kapcsolatban már túl vagyunk pár fürdetésen, de bevallom őszintén, egyedül nem merem bevállalni. Nála természetesen azzal kezdünk, hogy "betuszkoljuk" a fürdőbe, mivel önszántából még a lábát sem hajlandó betenni oda. Majd jöhet a zuhanyozás, samponozás, öblítés...stb. Amint kikerül a kádból, már az ajtónál állva lesi, mikor adódik alkalom a szökésre. A szárítást szintén nem nagyon kedveli, de becsületére legyen mondva (ugyanúgy mint a fürdetést) egyre jobban viseli.Már eljutottunk odáig, hogy szárítás közben lefekszik és pihen. A végeredmény pedig egy gyönyörű, csodálatosan puha és illatos szőrű "plüssmackó", akinek a látványával egyszerűen nem lehet betelni!



1 megjegyzés:

  1. Ez a fürdés - szárítás dolog nagyon ismerős nekem, de honnan is?? Ja tudom Aziz dettó ilyen!!!! :D:D:D:D

    VálaszTörlés